Петрівський ЗДО "Сонечко"
ПОСИЛАННЯ НА САЙТ : ЗДО "Сонечко"
Загальні відомості про ЗДО:
Адреса закладу:
67242 Одеська обл., Березівський р-н, смт Петрівка, вул. Лядова 6а
Сторінка ЗДО у Фейсбук (натисніть на текст)
Телефон: +380 (48) 544-83-32
Тип закладу: заклад дошкільної освіти
Мова навчання: українська
Директор: Семашко Ганна Андріївна
План роботи КЗ "ЗДО (ЯСЛА-САДОК) № 2 " на новий навчальний
Розробка річного плану роботи закладу дошкільної освіти важливе питання, що стоїть перед педагогами. А оновлення змісту вимагає пошуку найоптимальніших форм організації життєдіяльності дітей.
Основним документом що до організації роботи закладу дошкільної освіти є річний план. Сутність планування полягає у визначенні основних завдань, видів діяльності та заходів, а також термінів виконання.
При плануванні роботи ЗДО треба дотримуватися принципів: науковості, законності, перспективності, послідовності, конкретності, системності, оптимальності, єдиноначальності, гнучкості.
Принцип законності:
Він передбачає відповідність та визначених у плані завдань, змісту роботи у сфері освіти з чинним законодавством: Законів України «Про дошкільну освіту», державній Базовій програмі розвитку дитини в дошкільному віці, Програми виховання і навчання дітей від двох до семи років «Дитина». Положенню про ЗДО та іншими нормативно-правовими документами, якими керуються заклади дошкільної освіти.
В своїй діяльності, передбачає глибоке наукове підґрунтя практичної діяльності, та відповідність сучасним вимогам та науковим досягненням.
Принцип послідовності:
Передбачає в собі врахування у діяльності педагогічного колективу всебічних досягнень та недоліків у своїй роботі за попередні роки.
Принцип системності:
План складається із взаємопов’язаних структурних одиниць.
Принцип конкретності:
Мають передбачатися конкретні, та актуальні завдання, розв’язання яких сприятимуть подальшому покращенню, та удосконаленню роботи дошкільного закладу і усуненню її недоліків.
Важливими умовами планування роботи закладу є врахування таких складових:
- типу закладу дошкільної освіти;
- наявності вузьких спеціалістів;
- специфічних особливостей педагогічного колективу;
- умов закладу дошкільної освіти;
- індивідуальних якостей педагогічного колективу.
Принцип оптимальності:
Він тісно пов'язаний з принципами конкретності і передбачає необхідність вибору кращого варіанта засобів реалізації поставлених завдань з кількох альтернативних. Слід пам’ятати, що важливим є не кількість чи незвичайність, а відповідність рівню професійної компетентності керівника і педагогів закладу.
Принцип гнучкості:
План складати так потрібно, щоб можна було вносити корективи, стосовно внутрішніх та зовнішніх змін.
Принцип колегіальності:
Передбачає використання досвіду і знань членів педагогічного колективу.
Принцип єдиноначальність:
Забезпечує розмежування і чітке дотримання повноважень учасників педпроцесу.
Мова освітнього процесу
Згідно із ст.7 ЗУ “Про освіту” та ст. 21 ЗУ “Про забезпечення функціонування української мови як державної” мовою освітнього процесу є державна мова.
Всього у закладі функціонує 5 груп, із них 5 груп із навчанням державною мовою.
Навчальні програми за якими здійснюється освітній процес в дошкільному закладі:
Перелік програм, інваріантної складової робочого навчального плану,за якими здійснюється освітній процес у КЗ "ДНЗ № 354" у 2020/2021 навчальному році
№ з/п | Назва програми | Автор | Тип програми | Видання | Період дошкільного віку | Ким та коли затверджена |
Освітні програми | ||||||
1. | Дитина. Освітня програма для дітей від 2 до 7 років | Науковий керівник Огнев`юк В. О. | Комплексна | Університет ім. Бориса Грінченка | Молодший- старший | Лист ІМЗО Від 14.07.2020 №22.1/12-Г-572 Лист МОН Від 23.07.2020 №1/11-4960 |
Програми для роботи з дітьми, які мають особливі освітні потреби | ||||||
1. | Програма розвитку дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку від 3 до 7 років «Віконечко» | за заг. ред. – Сак Т.В. | Програма для роботи з дітьми, які мають особливі освітні потреби | Мандрівець | Молодший- старший | Наказ МОН Від 24.07.2018 №802 |
2. | Логопедичний практикум: подолання фонетико-фонематичного недорозвитку мовлення у дошкільників. | Рібцун Ю.В. | Навчально-методичний посібник | Мандрівець | Молодший- старший | Лист ІМЗО Від 21.12.2017 № 21.1/12-Г-837 |
Перелік парціальних програм щодо реалізації варіативної складової робочого навчального плану КЗ «ДНЗ № 354» у 2020/2021 навчальному році
№ з/п | Назва програми | Автор програми | Видавництво та рік видання програми | Ким рекомендована до використання (затверджена, схвалена) |
1. | Україна-моя Батьківщина. Парціальна програма національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку | За наук.ред. Рейпольської О.Д., авт. Каплуновська О.М., Кичата І.І., Палець Ю.М. | Парціальна | Лист ІМЗО від 25.03.2016 № 2.1/12-Г-85 |
2. | Вчимося жити разом. Парціальна програма з розвитку соціальних навичок ефективної взаємодії дітей від 4 до 6-7 років. | Піроженко Т.О., Хартман О.Ю. | Парціальна | Лист ІМЗО від 13.06.2016 № 2.1/12-Г-363 |
3. | Про себе треба знати, про себе треба дбати. Програма з основ здоров’я та безпеки життєдіяльності дітей віком від 3 до 6 років | Лохвицька Л. В. | Парціальна | Лист ІМЗО від 04.12.2018 № 22.1/12-Г-1049 |
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКЛАД