«КАРАНТИННІ» ВИПЛАТИ БІЗНЕСУ ТА ЗАСТРАХОВАНИМ ОСОБАМ З ДЕРЖАВНОГО БЮДЖЕТУ
09.04.2021 р. набрав чинності закон України «Про надання допомоги застрахованим особам на період здійснення обмежувальних протиепідемічних заходів, запроваджених з метою запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19» від 30.03.2021 р. No1358.
ЯК ОТРИМАТИ ВИПЛАТИ ЧЕРЕЗ ПОРТАЛ «ДІЯ» ?
• Спершу потрібно зареєструватися або авторизуватися в кабінеті громадянина на
diia.gov.ua за допомогою електронного підпису або BankID.
• У розділі «Послуги» обрати «Одноразова матеріальна допомога ФОП та найманим
працівникам».
• Портал перевірить ваші дані в Реєстрі застрахованих осіб Пенсійного фонду на
відповідність умовам отримання допомоги.
• У заяві зазначити: П.І.Б., дату народження, реєстраційний номер облікової картки платника
податків, серію і номер паспорта.
• Зазначити адресу реєстрації.
• Додати номер банківського рахунку за стандартом IBAN.
• Перевірити та надіслати заповнену заяву.
• Очікувати повідомлення про нарахування виплат.
Важливо! ФОПи подають заяви за себе, наймані працівники - за себе (самостійно)!
Подати заяву на отримання державної допомоги треба протягом 30 днів (тобто розпочинається тільки 19 квітня й триватиме до 18 травня включно, поточного року).
Більш детальна інформація за посиланням - https://diia.gov.ua/news/kvedy